Digital ud OG alm analog ud på Soundblaste~
Fra : N_B_DK

Dato : 26-03-05 22:51

Er det ikek muligt at få lyder ud både analogt og digitalt på samme tid ?
(synes ikke jeg kan finde det noget sted, ja faktisk kan jeg slet ikek få
lyden ud digitalt)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : BorreBoy

Dato : 27-03-05 10:59

> Er det ikek muligt at få lyder ud både analogt og digitalt på samme tid ?
> (synes ikke jeg kan finde det noget sted, ja faktisk kan jeg slet ikek få
> lyden ud digitalt)

Jo det virker fint hos mig.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-03-05 11:15

BorreBoy wrote:

> Jo det virker fint hos mig.

Og det har du gjort hvordan ? ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : BorreBoy

Dato : 27-03-05 12:23

> Og det har du gjort hvordan ? ;)

Forbundet digital out til min forstærker med et coaxial kabel, og sat mine
alm. comp. højtalere til speaker out.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-03-05 12:30

BorreBoy wrote:

> Forbundet digital out til min forstærker med et coaxial kabel, og sat
> mine alm. comp. højtalere til speaker out.

Ja m,en det gør du hvor ? jeg kan ikek finde nogle steder hbor man kan ændre
settings (ved skam godt at kortet kan sende både digitalt og analogt, for
det virker med drivere udviklet af andre)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : BorreBoy

Dato : 27-03-05 20:21

> Ja m,en det gør du hvor ? jeg kan ikek finde nogle steder hbor man kan
> ændre settings (ved skam godt at kortet kan sende både digitalt og
> analogt, for det virker med drivere udviklet af andre)

Du skal aktivere digital out. Ved ikke hvor, da jeg gjorde det i forbindelse
med installering af driverne.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-03-05 06:12

BorreBoy wrote:

> Du skal aktivere digital out. Ved ikke hvor, da jeg gjorde det i
> forbindelse med installering af driverne.

Det ved jeg ligesom godt, som du kan se. var problemet at jeg ikek kunne
ifnde det , men har skiftet til anden (bedre) driver og software som kan det
jeg skal bruge ;)

--
MVH.
N_B_DK