Kan en microATX bundkort bruges i en ATX k~
Fra : Kim

Dato : 26-03-05 07:17

Jeg har købt et Micro ATX bundkort og spekulerer nu over , om den nu også
passer i et ATX kabinet
Mvh. Kim

Fra : Ole Axelsen

Dato : 26-03-05 07:35

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt et Micro ATX bundkort og spekulerer nu over , om den nu også
> passer i et ATX kabinet
> Mvh. Kim

Ja, du skal bare tilpasse de små messingskruer, som bundkortet skrues fast
i.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 26-03-05 07:44

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse
> "Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, du skal bare tilpasse de små messingskruer, som bundkortet skrues fast
> i.

Nå ja, altså ikke selve skruerne, men placeringen af dem. Flyt rundt på dem,
så der sidder en under hvert skruehul, og læg især mærke til, at der kan
sidde nogen, hvor der ikke er et tilsvarende skruehul - de skal selvfølgelig
fjernes.

Fra : Kim

Dato : 26-03-05 11:51

> [...]
> dem, så der sidder en under hvert skruehul, og læg især mærke til, at der
> kan sidde nogen, hvor der ikke er et tilsvarende skruehul - de skal

OK tak for svaret Mvh. Kim