Noget bedre end Scandisk??
Fra : Niels Harboe

Dato : 24-03-05 22:04

Hej gruppe,
ved opstart (W98SE) får jeg underlig meddelelse: Program for stort til at
være i hukommelse.
Har forsøgt med startdisk og herefter Scandisk, der brokker sig over lange
filnavne, som den ikke kan rep. Scandisk foreslår at jeg bruger Scandisk for
Windows til at løse problem, hvor fedt er det?? Scandisk stopper v. 37%,
mens den er igang med check af mappestrukturen, hvorfor jeg jo ikke kan få
genindstalleret el. rep. W98.
Nogen forslag til at få liv i den?

MVH Niels

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 24-03-05 22:28

> [...]
> mens den er igang med check af mappestrukturen, hvorfor jeg jo ikke kan få

Mener der er et maks på længden på mappe strukturen på 255 bogstaver alt
ialt. Men ved ikke om det kan være derfor den fejler.

vh
jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-05 23:31

Niels Harboe wrote:
> [...]
> mens den er igang med check af mappestrukturen, hvorfor jeg jo ikke kan få

Spinrite

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk