min harddisk er gået død
Fra : Michael Frandsen

Dato : 23-03-05 09:14

her til morgen da jeg startede min maskine virker min ene HD ikke mere. når
jeg går ind i administration viser den at disk 1 er dynamisk og ulæseligt.
hvad skal jeg gøre. Alle mine billeder af min 2½ år gamle søn er der også.
og jeg har ikke lige fået taget backup da jeg har haft problemer med mit
flytbare drev (læs har skiftet hadddisk i den da den anden var for lille)
gode råd modtages

og jeg er ikke ude på at høre om at man skal tage back up for det har jeg
hørt
--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen

Fra : Kim

Dato : 23-03-05 12:00

On Wed, 23 Mar 2005 09:13:48 +0100, "Michael Frandsen"
<m.frandsen@FJERNDETTE.OGDETTEstofanet.dk> wrote:

>her til morgen da jeg startede min maskine virker min ene HD ikke mere.

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Peter

Dato : 23-03-05 12:42

"Michael Frandsen" <m.frandsen@FJERNDETTE.OGDETTEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4241253c$0$13755$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> gode råd modtages
>
> og jeg er ikke ude på at høre om at man skal tage back up for det har jeg

Prøv om du kan få fat i en kopi af programmet PC-Check. Det skal normalt
understøttes af en serie dongles og en cd, men de kan godt undværes.
Med programmet kan du lave generelle test af alt hardware i computeren. Uden
dongles giver det dog lidt uvæsentlige begrænsninger.
Jeg har tre-fire gange, igen, fået liv i min computer efter nedbrud i boot
drevet, ved at køre en komplet harddisk test. Især non-destruktiv read test
har været god.

Peter B

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-03-05 00:52

> [...]
> er der også. og jeg har ikke lige fået taget backup da jeg har haft
> problemer med mit flytbare drev (læs har skiftet hadddisk i den da den

www.pcinspector.de
Her kan du hente et gratis program til at redde mistede data. Det virker
ganske fortrinligt.

Kurt