Trådløst tastatur og optisk mus fra Kvickl~
Fra : Emil

Dato : 22-03-05 00:26

Hej

Kvickly Xtra har i denne uge et trådløst tastatur (med 33
genvejstaster) og en optisk mus (med 5 programmerbare knapper)
til i alt kr. 200,- (normalpris kr. 250,-). Begge har
scroll-funktioner.

Jeg kiggede lidt på det, og det så fint ud. Tasterne virkede
rimelige, omend nogle af funktionstasterne var lidt "bløde" i
det. Fabrikatet blev jeg ikke meget klogere på. Logoet lignede
noget hen ad "INO", og på bagsiden af æsken stod, at det var
produceret i Kina for Coop Norden AB.

Det ser jo lovende ud; men er det klogere at smide lidt flere
penge, og så købe et kendt mærke?

Er her nogen, som har testet/prøvet det?

m.v.h. Emil

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-03-05 05:43

"Emil" <emilsen@nowhere.invalid> skrev

> Er her nogen, som har testet/prøvet det?

Jeg har nok 5-6 forskellige billige trådløse tastaturer liggende fra både
kvickley, netto og lignende steder, og min erfaring er, at de holder ikke i
længden. Musen er noget bras, det er næsten helt sikkert, og selve
tastaturet får rimeligt hurtigt problemer med tasterne.

Så jeg tvivler meget stærkt på, at det kan svare sig. Et godt trådløst
tastatur koster desværre 5-700,- eller mere.

Jeg har i hvert fald lært lektien. Ikke flere billige keyboards til mig..

Claus

Fra : Sander

Dato : 22-03-05 08:52

Jeg har nu gode erfaringer med Logitech fra
eks. www.compumail.dk til billige penge i forhold
til hvad de koster i alm. butikker.
Sander.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-03-05 09:45

"Sander" <noller2@webspeed.dk> skrev

> Jeg har nu gode erfaringer med Logitech fra
> eks. www.compumail.dk til billige penge i forhold
> til hvad de koster i alm. butikker.

Logitech er også en mærkevarer og noget af det bedste blandt tastaturer, det
har ikke meget at gøre med det, man køber i netto, kvickley og lignende
steder.

Claus

Fra : Brian Lund

Dato : 22-03-05 09:54

> Jeg har nu gode erfaringer med Logitech fra
> eks. www.compumail.dk til billige penge i forhold
> til hvad de koster i alm. butikker.
> Sander.

Enig, selv logitechs billigste er af meget høj kvalitet, og de kan
ihvertfald fås fra 300 kr med tastatur og mus!

Brian