Q : knækket ben på en P4 cpu :(
Fra : Brumbassen

Dato : 20-03-05 19:19

har en P4 3.0 cpu med et knækket ben, fik at vide at der var ben som var sat
sammen i parvis, så der var en lille mulighed for at den kunne køre
alligevel, men den vil ikke starte, kan sådan en fætter redes ?
- evt. lodde et nyt ben på eller kan der laves andre fiks-fakserier ?

det er 1 ben ind mod midten af cpuen som er brækket/knækket helt af.

kan jeg evt. få et "nyt ben" sat i soklen (478) som stikker lidt op og håbe
på kontakt til cpu'en ?

håber på hjælp :)
- evt. købes en ny P4 (800 fsb) sokkel 478

brumme

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 20-03-05 21:41

Brumbassen wrote:

> det er 1 ben ind mod midten af cpuen som er brækket/knækket helt af

Tag et så godt billede af den som du kan, og send en email med det til
ham, der har

http://www.motherboardrepair.com/

Han reparerer knækkede ben, hvis det kan lade sig gøre.
Han bor i USA, så skriv på engelsk.

Han har deltaget i gruppen alt.comp.periphs.mainboard.abit i nogle år,
og jeg har endnu ikke set nogen klage over ham.

Fra : Brumbassen

Dato : 20-03-05 23:55

mange tak, ham skriver jeg straks til :)

brumme