Brænderprogram
Fra : Bjørn Fosgerau Bech

Dato : 20-03-05 02:02

Hej gruppe.
Jeg har kørt med NERO brænderprogram i flere år, og det fungerer fint.
Sammen med NERO findes også programmet INCD, som kan bruges til anvendelse
af en CD/RW som floppy-diskette. Dette har jeg anvendt meget til bl.a.
backup-formål. Mit problem er, at INCD ikke kan enes med Windows XP
(problemet er kendt hos computer reparatører). NERO fungere fint med XP.
Jeg ved, at der findes et tilsvarende brænderprogram med samme funktioner:
RECORD NOW, og at dette skulle ligge som freware i en prøveudgave, men på
firmaets hjemmeside findes freware-udgaven ikke mere. Er der nogen, der har
dette og som vil sælge eller forære denne udgave?
Eller er der nogen, der kan anbefale et andet brænderprogram med nævnte
funktionalitet?
Venlig hilsen
Bjørn Bech

Fra : Hansen

Dato : 20-03-05 10:15

"Bjørn Fosgerau Bech" <bjoern.bech@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette og som vil sælge eller forære denne udgave?
> Eller er der nogen, der kan anbefale et andet brænderprogram med nævnte

Har du deaktiveret XP's indbyggede brænderfunktion? Dén har det i hvert fald
ikke godt med InCD. Til gengæld kører InCD [hos mig] fint på XP, når den
indbyggede er slået fra.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 20-03-05 10:17

> [...]
> Jeg ved, at der findes et tilsvarende brænderprogram med samme funktioner:

Ja, men dur det i Windows XP indbyggede brænderprogram ikke til det?
Selv bruger jeg da netop den funktion til back-up. På den måde kan man
"fylde" en CD-ROM op, som man nu har behov for.
Dog skal jeg notere, at min form for back-up i den forbindelse er via
funktionen "send til"

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/