Slæber du tit din computer rundt?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-03-05 02:58

Så se, hvad man kan få i netto til kun 29,-

En smart sugekop, som løfter op til 60kg. Billigere kan din computer ikke
gøres bærbar

www.tersgov.dk/sugekop.jpg

Claus
--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?

Fra : Brian Lund

Dato : 18-03-05 07:14

> Så se, hvad man kan få i netto til kun 29,-
>
> En smart sugekop, som løfter op til 60kg. Billigere kan din computer ikke
> gøres bærbar
>
> www.tersgov.dk/sugekop.jpg

Den chance tør jeg nu ikke tage, tænk hvis den pludselig slipper

Hvis det endelig skulle være ville jeg foretrække en af de der rem-taske
systemer som man spænder hele vejen rundt om, og så er der et håndtag i
toppen!

Meen, jeg kan nu sagtens klare at bære den ud i bilen og tilbage igen en
gang imellem, helt uden hjælpemidler ;)

Brian

Fra : h.r

Dato : 18-03-05 14:25

> Den chance tør jeg nu ikke tage, tænk hvis den pludselig slipper
heller ikke her, det ville ikke være særlig sjovt.

Fra : Henrik

Dato : 18-03-05 18:35

> Så se, hvad man kan få i netto til kun 29,-

I næste uge sælger de billige PC´er.
Du får ekstra rabat hvis man kommer og aflever en af de der sugekop´er

Spøg til side...

Jeg turde ikke gør som du.
Der er noget med at harddisken aflæses af et optiskhoved (eller noget i den
retning), som svæver få 10-dele milimeter over disken.

Jeg tror at du kan slå det hele skævt hvis PC dumper ned, selv fra lav
højde.

MEN ellers er den da smart, den der suge kop.
Ved bare ikke helt hva´ jeg ville bruge den til.
Skal til polder-abend i morgen.
Måske kan vi give den kommende gom en gang sugemærker på inderlårene.

Mvh.
Henrik

Fra : Anders Lund

Dato : 18-03-05 21:45

Henrik wrote:
> Jeg turde ikke gør som du.

Jeg tror heller ikke at Claus tør det i længden.

> Der er noget med at harddisken aflæses af et optiskhoved (eller noget i den
> retning), som svæver få 10-dele milimeter over disken.

Det er magnetisme der bruges til harddiske - altså ikke et optiskhovede.
:) Men afstanden imellem hovedet og disken er i hvert fald ikke særlig stor.

> Jeg tror at du kan slå det hele skævt hvis PC dumper ned, selv fra lav
> højde.

Problemet er størst når harddisken kører, for så er læse/skrive
hovederne ikke "parkeret", hvilket de gør automatisk når diskene bliver
slukket. I "gamle dage" skulle man give disken ordre på at "parkere",
hvis man fx skulle flytte computeren.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-03-05 06:49

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev

> Jeg tror heller ikke at Claus tør det i længden.

Nu har den siddet i over 24 timer, og jeg har prøvet at vride og hive i den,
og jeg kan simpelthen ikke hive den af...

Så til småture ville jeg ikke være nervøs.

Claus

Fra : Anders Lund

Dato : 19-03-05 11:40

Claus Tersgov wrote:
> Nu har den siddet i over 24 timer, og jeg har prøvet at vride og hive i den,
> og jeg kan simpelthen ikke hive den af...

Nice. Det er altid rart med nyt legetøj som virker!

> Så til småture ville jeg ikke være nervøs.

Jeg tror jeg tager mit kabinet på den gamle måde - det vejer lidt for
meget til at jeg vil(kan!) bære det på den måde i længere tid. :)