Ny Com
Fra : L

Dato : 15-03-05 17:59

Hej

Jeg skal have lavet mig en Computer mere kun til spil .

Jeg har skræm mus og tastur .

den skulle kunne trække alle spil max pris 14000kr

Kom med forslag .

Fra : Henning

Dato : 15-03-05 22:25

On Tue, 15 Mar 2005 17:58:31 +0100, "L" <lundj@privat.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg skal have lavet mig en Computer mere kun til spil .
>
>Jeg har skræm mus og tastur .
>
>den skulle kunne trække alle spil max pris 14000kr
>
>Kom med forslag .

X-box og/eller playstaion? Koster mindre end 2000,- stykket?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 17-03-05 11:13

Henning wrote:

> X-box og/eller playstaion? Koster mindre end 2000,- >stykket?

og grafikken er derefter...

/DN

Fra : Woodi

Dato : 16-03-05 01:44

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg skal have lavet mig en Computer mere kun til spil .
> Jeg har skræm mus og tastur .
> den skulle kunne trække alle spil max pris 14000kr
> Kom med forslag .

Kabinet.:
http://www.codegengroup.com/03_products/index.asp?max_id_search=11&min_id_search=23&pro_id_search=243
dette kabinet sørger for at tilføre kold luft til CPU og afleder varme fra
Grafikken.

Bundkort.:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=641
MSI bundkort med f.eks 7.1 lyd onbord.

CPU.:
en 3800+ der sparker røv..

Køling.:
http://www.northq.com/products/coolers/nq3312.html
i ren kobber..
ellers et par kroner mere og du har en væskekølet..

Ram.:
http://www.geilusa.com/proddetail.asp?linenumber=18
2 x 512 mb 400mhz med alukølekapper

Grafik.:
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=623
Nvidia 6800GT med DDR3 ram pci-e 256mb.

HDD.:
Hitachi 80GB.... tag 2 og betal næsten for en..ca1000,-
og ellers læg en 1000 lap mer i og køb en med 10.000 rmp.
Husk at købe en blæsekøler!!

det var ca. 6-7 kilo penge og forslag..
så er der lidt til en DVD og CD brænder og et evt. FD drev.
OG styresystem..

Vh. Woodi.

Fra : preben nielsen

Dato : 16-03-05 10:34

> [...]
>
> Jeg skal have lavet mig en Computer mere kun til spil .
>
> Jeg har skræm mus og tastur .
>
> den skulle kunne trække alle spil max pris 14000kr

Det var dog en sindsygt høj pris. Til den pris børe der være en
21" skærm med

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk