CPU og Varme ?
Fra : Fiskehat

Dato : 15-03-05 16:38

Hej Gruppe.

Har et spørgsmål ??

Bliver min Computer for varm eller er det som det skal være ??

Har en 1,85 gigahertz Athlon XP
512 MB RAm

Bruger PC wizard til at teste med:

Testet det med winamp, Football Manager 2005 og Outlook åben resultat:

Processor 49,5 grader
Mainboard 39 grader
HD 36 grader

testet det uden Football Manager 2005:

Processor 46 grader
Mainboard 39 grader
HD 37 grader

Testet det uden noget åben:

Processor 40 grader
Mainboard 36
HD 34 grader

Er det som det skal være ?

Håber på hjælp.

På forhånd tak.

Fra : Nicolai

Dato : 15-03-05 17:47

> Er det som det skal være ?

Det er meget fint.

Fra : Peet

Dato : 15-03-05 17:53

"Fiskehat" <fiskehat@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Har et spørgsmål ??
>
> Bliver min Computer for varm eller er det som det skal være ??
> Er det som det skal være ?

Ja .... der skal helt andre temp. til at ødelægge dit system og den
går nok selv ned inden.

Fra : h.r

Dato : 15-03-05 18:14

når jeg kører dette program
så siger min 31 grader, kan det nu også passe

Fra : Anders Lund

Dato : 15-03-05 22:01

h.r wrote:
> når jeg kører dette program
> så siger min 31 grader, kan det nu også passe

Du kan ikke stole helt på det, da de ikke er super præsise de målere der
bruges.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Peet

Dato : 16-03-05 00:43

"h.r" <madglad@XXXjubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> når jeg kører dette program
> så siger min 31 grader, kan det nu også passe

Det eneste du kan regne med er et kviksølvtermometer
Pointen er, at i en PC bliver data fra en føler omsat til
noget læsbart og afh. af hvordan man tolker de data
kan man via software/bios få tal ud efter lyst.
Når du aflæser en temp. i BIOS er det programeringen af
bios.rom der bestemmer hvilken temperaturen der skal
vises ved en given signal fra en føler.

Fra : Fiskehat

Dato : 16-03-05 15:49

Tak for det.