Hvilken billig ddr 3200 ram fra bjdata ??
Fra : Jakob

Dato : 15-03-05 10:43

Skal købe noget mere ddr 3200 ram og må sige jeg var noget overrasket
over hvad priserne er. Sidst jeg kiggede var det over 500 og nu er det
over 300, juhuuu :0)

Jeg har set en del forskellige hos bjdata og vil gerne høre nogle bud på
hvad jeg bør vælge, det er jo noget uoverskueligt noget.

Der er noname til 327, pqi til 329, elixier til 328 og 512 MB DDR 184
Pins PC3200 (Kingston) - CL3-(3-4-4) timing. Det er kun kingston hvor
der er disse specs oplyst, om det er godt eller dårligt ved jeg ikke.

Men som sagt vil jeg gerne have nogle bud på om man kan forvente at
nogle af disse vil funge ordentligt på et msi bundkort sammen med en
athlon 64 3200, med kt800 chipset, eller er det for billigt ??

Der er 512 mb geil ddr 3200 i maskinen i forvejen.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : JK

Dato : 15-03-05 13:26

On Tue, 15 Mar 2005 10:42:54 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:

> [...]
>athlon 64 3200, med kt800 chipset, eller er det for billigt ??
>
>Der er 512 mb geil ddr 3200 i maskinen i forvejen.

Jeg ville vælge noget pc3200 corsair 512 Mb for 519 kr.
Det er stadig billigt.

John

Fra : Jakob

Dato : 15-03-05 13:39

In article <avkd319h1ic79pal4b48th2qv7o8b50iho@4ax.com>,
johnknuhtsenSP@Mmail.dk says...

> Jeg ville vælge noget pc3200 corsair 512 Mb for 519 kr.
> Det er stadig billigt.

Jo jo men der er jo et pænt spring ned til 320, har du haft dårlige
erfaringer med de andre, eller blot gode erfaringer med corsair ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : JK

Dato : 15-03-05 16:33

On Tue, 15 Mar 2005 13:39:01 +0100, Jakob <no@mail.com> wrote:

> [...]
>
>Jo jo men der er jo et pænt spring ned til 320, har du haft dårlige
>erfaringer med de andre, eller blot gode erfaringer med corsair ?

Blot gode erfaringer med corsair. Det er også deres renomé. Desuden er
de CL2,5 , og det er de andre ikke (CL3, hvis det overhovedet
opgives).

John

Fra : Jakob

Dato : 15-03-05 17:17

In article <400e31pc7rioejsao1c2098e0k503j1ig7@4ax.com>,
johnknuhtsenSP@Mmail.dk says...
> Blot gode erfaringer med corsair. Det er også deres renomé. Desuden er
> de CL2,5 , og det er de andre ikke (CL3, hvis det overhovedet
> opgives).

OK jeg tror de kingston valueram jeg kunne købe var cl3, er det
hastigheden eller hvad, og er det noget der kan mærkes i spil etc. eller
er det marginaler vi snakker om :0)

Tak for dine svar.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 15-03-05 17:38

> OK jeg tror de kingston valueram jeg kunne købe var cl3, er det
> hastigheden eller hvad, og er det noget der kan mærkes i spil etc. eller
> er det marginaler vi snakker om :0)

Marginaler ;)

Hvis du ikke skal OC, og du godt kan undvære en procent eller måske to, så
bare gå efter noget billigere!

Brian

Fra : Jakob

Dato : 15-03-05 18:37

In article <42370f55$0$297$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
geronimo@nomail-mobilixnet.dk says...

> Hvis du ikke skal OC, og du godt kan undvære en procent eller måske to, så
> bare gå efter noget billigere!

OK det bliver kingston valueram så, tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen

Jakob