BIOS diskette til Olivetti M4 - 62 ?
Fra : John

Dato : 13-03-05 20:14

Hej !

Er der nogen der ligger inde med en bios startdiskette til en "Gammel"
Olivetti computer?
Det drejer sig om en Olivetti M4 - 62. (en 486 maskine)
Jeg ved det godt, det er noget gammelt lort, men jeg har altså brug for den
diskette.

Håber nogen kan hjælpe mig.

John

PS. E-Mail adressen er ugyldig

Fra : Henning

Dato : 13-03-05 20:24

On Sun, 13 Mar 2005 19:13:53 -0000, "John" <john@lort.invalid> wrote:

> [...]
>Det drejer sig om en Olivetti M4 - 62. (en 486 maskine)
>Jeg ved det godt, det er noget gammelt lort, men jeg har altså brug for den

Puh - tror faktisk jeg har en komplet pc stående på loftet af samme
type. Ellers ring til Ementor, som i tidernes morgen var det gode
gamle Olivetti. Nogle af drengene på værkstedet er tilbage fra den
gang.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 14-03-05 11:46

Google er din ven !

http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=49472

Mvh.
Niels

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 14-03-05 11:53

Nu har jeg hentet Zip filen hjem i og med din E-mail er ugyldig kan du ikke
få den !

Så du må skrive eller selv registrere dig for at få den

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 14-03-05 12:59

min adresse er:

ncg snabela post10 punktum tele punktum dk

Fra : John

Dato : 14-03-05 20:12

Haj Niels !

Tak for hjælpen. Jeg er selv medlem hos Driverguide, jeg havde søgt der og
på Google, men kunne ikke finde noget selv, jeg duer nok ikke at søge. Men
nu har jeg så hentet filen selv, så du behøver ikke sende den til mig.

Nu må jeg så prøve om disketten virker på min maskine.

MVH
John

Fra : Henning

Dato : 14-03-05 14:12

On Mon, 14 Mar 2005 11:52:52 +0100, "Niels C. Grønlund"
<ncg@ikkeeksisterende.dk> wrote:

>Nu har jeg hentet Zip filen hjem i og med din E-mail er ugyldig kan du ikke
>få den !
>
>Så du må skrive eller selv registrere dig for at få den

Brug den generelle logon drivers/all, der har fungeret gennem flere
år.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 14-03-05 19:39

Henning skrev:

> Brug den generelle logon drivers/all, der har fungeret gennem flere
> år.

Hej Henning

Forkert forkert, troede jeg også men nu er det lavet om så du bruger din
E-mail adresse + et pw for login.

Så sender de dig en mail med en aktiveringsnøgle for at verificere din
E-mail er valid..

Prøv selv.

Niels

Fra : JH

Dato : 15-03-05 11:51

> [...]
> E-mail adresse + et pw for login.
>
> Så sender de dig en mail med en aktiveringsnøgle for at verificere din

temp / 512 virker stadig fint for mig...

JH