Bestilling af ordre, og T&T nummer
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-03-05 14:49

Jeg har bestilt en bunke hardware på www.expressdelivery.dk og fået
denne mail fredag aften:

"Din bestilling på ordrenr. 20468xxx er nu blevet afsendt, og du kan
forvente, at modtage forsendelsen på næstkommende hverdag."

med denne stregkode:
http://www.postdanmark.dk/tracktrace/TrackTrace.do?i_stregkode=CU589192135DK

er det naivt at tro at den kommer i morgen eller hvad? i så fald er
pakken vel ikke blevet sendt, og så har butikken løjet

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-03-05 14:52

Esben von Buchwald <use-net@rem_oVe-amokk.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> er det naivt at tro at den kommer i morgen eller hvad? i så fald er
> pakken vel ikke blevet sendt, og så har butikken løjet

Det kan betyde at PostDK ikke har scannet den endnu.

Eller at pakken stadig ligger i pakkemodtagelse på afsenders lokale posthus
og ikke er blevet behandlet endnu.

--
Bjarke Andersen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-03-05 15:15

> Det kan betyde at PostDK ikke har scannet den endnu.
>
> Eller at pakken stadig ligger i pakkemodtagelse på afsenders lokale posthus
> og ikke er blevet behandlet endnu.

Vil det sige, at jeg kan være heldig at de senere i aften sender den
videre i systemet så den kommer med toget til københavn i nat?

Eller skal jeg satse på at den bare først kommer tirsdag?

Er fandme ved at være utålmodig, jeg havde haft al hardwaren i torsdags
hvis ikke express delivery havde været så smarte at skrive 1-2 dages
levering ved CPU og Gfx selv om der reelt var 16 dagesventetid hos dem,
så jeg blev nødt til at bestille et andet sted dagen efter, samt lave en
ny ordre hos express delivery... skulle have købt hos SHG eller et andet
sted sgu!

AARGH!#¤" (håber i bærer over med mig)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-03-05 15:28

> Vil det sige, at jeg kan være heldig at de senere i aften sender den
> videre i systemet så den kommer med toget til københavn i nat?

Kommer an på hvilket posthus din pakke ligger på. MEn den er jo ikke
registreret så...

> Eller skal jeg satse på at den bare først kommer tirsdag?

Sats mere på det.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 13-03-05 16:27

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote in message

> Vil det sige, at jeg kan være heldig at de senere i aften sender den
> videre i systemet så den kommer med toget til københavn i nat?

De gange jeg har bestilt noget fredag, blev pakken først registreret søndag
aften/nat og jeg har fået den udleveret mandag.

Mogens

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-03-05 17:51

> De gange jeg har bestilt noget fredag, blev pakken først registreret søndag
> aften/nat og jeg har fået den udleveret mandag.
>
> Mogens

tak for det... giver lidt mere håb!

Men jeg bestilte et gfx kort hos Compumail i torsdags, som blev sendt
fredag ved middagstid, og der har jeg kunnet følge med siden fredag aften...

EDIT:
http://www.postdanmark.dk/tracktrace/TrackTrace.do?i_stregkode=CU589192135DK

så skete der sgu noget!!!

WEEEEEEEEEEE!!! i morgen har jeg den syge comp