AGFA Snapscan E20
Fra : Mate, 5260

Dato : 10-03-05 18:53

Hej

Er der en der kan oplyse mig om, hvad denne scanner skal strømforsynes med ?
Med andre ord: Hvad står der på transformeren (spænding, max. strøm, og om
det er AC eller DC).
Problemet er, at min transformer er pist væk...

På forhånd tak.

Mvh Poul.

Fra : Rander

Dato : 11-03-05 00:27

Thu, 10 Mar 2005 18:53:27 +0100 brugte Mate, 5260 12 linier på at fortælle
dette til dk.edb.hardware:

>Er der en der kan oplyse mig om, hvad denne scanner skal strømforsynes med ?
>Med andre ord: Hvad står der på transformeren (spænding, max. strøm, og om
>det er AC eller DC).

16V DC, 900 mA.

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Sig noget, der er indlysende første gang, og du er udødelig. (Marie von Ebner-Eschenbach)

Fra : Mate, 5260

Dato : 11-03-05 12:41

Hej Lars.
Mange tak for oplysningen!