Død pc......
Fra : leif

Dato : 10-03-05 14:16

Harddisken starter lige op, der kaommer skærmen hvor man kan trykke bl.a. f8
for at starte i fejlsikret, men så sker der bare ikke mere. Ingen gang i HD,
ingen gang i tastatur. Jeg har prøvet med en anden HD, men det er bare det
samme. Alle kabler er set efter, men der ser ikke ud til at være noget galt.
Har også prøvet
Maskinen kører med XP Home.

Fra : leif

Dato : 10-03-05 14:54

Har lige fundet ud af at efter ca. 4 min kommer der en skærm hvor der står:
enter current password
Aner ikke hvilket ??

Fra : leif

Dato : 10-03-05 16:41

Batteriet ud i 5 min, derefter virker den igen, hvorfor??

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-03-05 19:09

leif wrote:
> Batteriet ud i 5 min, derefter virker den igen, hvorfor??

Du har resat bios eller hvad det nu er man resetter når man piller
batteriet ud..

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-03-05 23:34

leif wrote:
> Batteriet ud i 5 min, derefter virker den igen, hvorfor??

Vil nok anbefale dig at finde Clear CMOS jumperen næste gang du får et
lign. problem, det er en del mindre omstændigt at flytte Clear CMOS
jumperen, sætte strøm til, slukke, flytte den tilbage, og så starte
maskinen igen...