Chill 350W PSU sammen med nyt mobo og CPU.
Fra : Vega

Dato : 09-03-05 20:10

Hej Folkens.

Kan denne PSU, fungere sammen med dette mobo: MSI NEO4 Platinum, og en AMD
64 3500+ cpu?
Ser ud som om at mobo'et skal bruge de nye 24 pins ATX stik.
Eller skal jeg ha' nu PSU?

Mvh. Vega.

Fra : Aksel

Dato : 10-03-05 00:10

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 64 3500+ cpu?
> Ser ud som om at mobo'et skal bruge de nye 24 pins ATX stik.

Du kan få et adapterkabel.

Hilsen Aksel

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 10-03-05 05:30

Det er ikke nødvendigt med adapteren - prøv evt.
downloade quick-guiden fra msi (side 2-10).

Fra : Vega

Dato : 10-03-05 17:05

"Karl Erik Nielsen" <karle@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er ikke nødvendigt med adapteren - prøv evt.
> downloade quick-guiden fra msi (side 2-10).

Kan ikke finde quick guiden, vil du ikke give mig et link til den?

Mvh. Vega.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 10-03-05 23:16