Aldi PC måske OT
Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-05 16:12

Hej

Der har tit været spørgsmål om Aldi computere her og fra tyskland. Skal man
købe computere indenfor den næste ugen, så prøv at holde øje med Aldi den
16. marts. Jeg har en meget stærk fornemmelse af, at der kommer et par
knaldtilbud på computere..

Måske tager jeg fejl, men min Aldisans siger mig, at der sker noget den 16.

Claus

Fra : Hans

Dato : 09-03-05 16:17

Hej

Jeg har lige være nede i Tyskland her til morgen og har købt ALDI pc'eren og
den 19" fladskærm de har i tilbud! Den skal sættes op i aften og så skal den
rigtig afprøves......Ok, det er med tysk tastatur, men det kan laves om
og det er med tysk windows, men det er også ok! Jeg har sparet
momsdifferencen og tilmed kun betalt ? 957 for den og ? 299 for en 19"
fladskærm med 8 mm reaktionstid.

Fra : Andreas Lundsteen

Dato : 09-03-05 17:26

"Hans" <boschjac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det er med tysk windows, men det er også ok! Jeg har sparet
> momsdifferencen og tilmed kun betalt ? 957 for den og ? 299 for en 19"

Jeg kunne sq også godt bruge en 19" fladskærm med 8 ms reaktionstid til de
penge! Skriv endelig hvad du synes om den, når du har fået det hele op at
køre!

Mvh Andreas.

Fra : Hansen

Dato : 09-03-05 19:17

"Andreas Lundsteen" <lundsteenFJERN@DETTEmsn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne sq også godt bruge en 19" fladskærm med 8 ms reaktionstid til de
> penge! Skriv endelig hvad du synes om den, når du har fået det hele op at
> køre!

INFO: **METRO** har Medion 17" til 1499 inkl. moms fra på fredag.
Reaktionstid: 16 ms.

Fra : Hans

Dato : 09-03-05 20:17

Det havde ALDI også i dag!!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-05 16:52

> Måske tager jeg fejl, men min Aldisans siger mig, at der sker noget den
16.

Nej desværre, ingen computere med du kan få et par fine rulleskøjter for
299,-
se http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_11/OFF01.HTM

VH Henrik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-05 17:04

"Henrik" <spam snabel-a byggecenter dot dk> skrev

> 16.
> Nej desværre, ingen computere med du kan få et par fine rulleskøjter for
> 299,-
> se http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_11/OFF01.HTM

Vil du vædde?

Jeg er Aldi-aktuelt-misbruger og bruger halvdelen af min indkomst hver
onsdag i aldi

Når de kun har så ligegyldige ting som peberkværne og afløbsrens som
onsdagstilbud, så er det med garanti, fordi der kommer en ekstrafolder på
onsdag, og det er garanteret med computerudstyr...

Vent og se...

Claus

Fra : Hans

Dato : 09-03-05 17:43

Hej igen!

I kan se en test her:

http://www.pcwelt.de/tests/hardware-tests/pcsbis1150/108481/index.html

Jeg var hos ALDI kl. 9.00 i morges og der var ikke så mange kunder på det
tidspunkt og jeg gik bare hen og tog det jeg skulle bruge. De havde vel nok
30 pc'er og 20 fladskærme.

Mvh

BS

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-05 18:01

> [...]

> Jeg var hos ALDI kl. 9.00 i morges og der var ikke så mange kunder på det
> tidspunkt og jeg gik bare hen og tog det jeg skulle bruge. De havde vel

hvad har den kostet dig i danske kroner?

Claus

Fra : Hans

Dato : 09-03-05 18:10

Hej

PC'eren kr. 7192,-

Fladskærm 19" kr. 2242,-

Jeg har fået det sat op nu og det ser meget godt ud! Skal lige have
installeret BF og prøve det!

Fra : ha

Dato : 13-03-05 20:07

Hans wrote:
> Jeg har fået det sat op nu og det ser meget godt ud! Skal lige have
> installeret BF og prøve det!

Hvordan med støj ?
Larmer blæserne under opstart og når den kører, - eller er de tilbage
til de næsten tavse putere igen. Sidste ombæring de havde til salg i
DK larmede ad h.... til.

/ha

Fra : Klaus Thøstesen

Dato : 10-03-05 21:43

> Nej desværre, ingen computere

Da de havde en bærbar på tilbud for ca. 2-3 uger siden blev den ikke nævnt
på nettet en uge i forvejen. Men da jeg modtog papir-reklamen om mandagen
var den også kommet på nettet.