Brug for anbefaling af Tastatur/Mus
Fra : BJ Denmark

Dato : 09-03-05 11:26

Jeg har daglig brug af 3 forskellige trådløse tastaturerer, hver med sine
kvaliteter. Nu er jeg på jagt efter et sæt, der kombinerer det bedste af de
tre. Er der nogen der kender til et sted (butik i storkøbenhavn eller
netshop), hvor jeg kan få et sæt, der opfylder følgende lange liste:

Mus
* Trådløs
* Samme modtager som tastatur
* Optisk
* Genoplader medfølger
* PS/2
* Opladerstrøm trækkes fra PS2 stikket (ikke nødvendigt, men ret smart....)
* min. 3 knapper, 3. knap programmeres til "dobbeltklik" (hjul-knap tæller
ikke....)
* Ikke i hvid

Tastaturet
* Trådløs
* Samme modtager som mus
* Programmerbare genvejstaster
* PS/2
* Power-knap
* Ikke i hvid

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" for
nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-03-05 08:20

BJ Denmark wrote:
> Jeg har daglig brug af 3 forskellige trådløse tastaturerer,
> hver med sine kvaliteter.

Jeg har ikke nærstuderet dine krav, men se efter Logitech LX700
og MX3100.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : BJ Denmark

Dato : 10-03-05 11:04

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> BJ Denmark wrote:
>
> Jeg har ikke nærstuderet dine krav, men se efter Logitech LX700
> og MX3100.

Jeg tror jeg lander på denne fra Typhoon:
http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40230&catid=018

Musen kan bruges som oplader ved at tilslutte enten en USB kabel (kræver PC
er tændt) eller en AC adapter (Kan stå natten over). Da musog tastatur
bruger samme batterier, kan du natten over bruge musen som oplader af
batteri til tastaturet.

Tak for input i øvrigt.