Hmm AMD Athlon 64
Fra : Martin Schou

Dato : 08-03-05 22:41

Hvad er egentlig forskellen på de nyeste Athlon 64 og Athlon 64 FX ?
Venlig hilsen Martin

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-03-05 11:26

Martin Schou wrote:
> Hvad er egentlig forskellen på de nyeste Athlon 64 og Athlon 64 FX ?
> Venlig hilsen Martin

Prisen.... og hastigheden...

en Athlon 64 4000+ svarer ca. til en FX-53

dog med den forskel, at multiplieren ikke er låst på FX modellerne

Fra : Martin Schou

Dato : 09-03-05 23:31

> Prisen.... og hastigheden...
>

> en Athlon 64 4000+ svarer ca. til en FX-53
>
> dog med den forskel, at multiplieren ikke er låst på FX modellerne

Javel. FX er altså til dem som vil overclocke ?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 10-03-05 01:30

> Javel. FX er altså til dem som vil overclocke ?

Til dem der har penge som skidt

Du kan sagtens overclocke de andre, men kun via FSB.

Hvis du vil OC så kig på DFI's nForce 4 boards, de har indbygget
memtest86 i BIOS menuen

Fra : Martin Schou

Dato : 10-03-05 11:22

> Til dem der har penge som skidt
>
> Du kan sagtens overclocke de andre, men kun via FSB.
>
> Hvis du vil OC så kig på DFI's nForce 4 boards, de har indbygget memtest86
> i BIOS menuen

Næh det vil jeg nu ikke. Jeg var bare nysgerrig over at de laver 2
forskellige CPU'er når forskellen er så lille. :)
Martin