Problemos med SanDisk Cruzer Mini
Fra : Leo

Dato : 08-03-05 18:37

Den siger den er et Diskette drev, når jeg har sat den i computeren, og jeg
klikker ind på den, siger den jeg skal sætte en diskette i, nogen ide´er til
at løse problemet.

Jeg kan ikke formatere den, ved at højreklikke.
Har prøvet den på 3 forskellige maskiner, med samme resultat.

Hygsom
Leo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-05 22:29

Leo wrote:
> Jeg kan ikke formatere den, ved at højreklikke.
> Har prøvet den på 3 forskellige maskiner, med samme resultat.

Lyder som om den er defekt.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Leo

Dato : 09-03-05 15:43

Kan den godt sådan bare dø uden nogen grund ?, syns det lyder lidt
underligt.
Men hva, der er stadig garanti på den.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-03-05 21:57

Leo wrote:
> Kan den godt sådan bare dø uden nogen grund ?

Jeg ved ikke om det er uden grund, sådan nogle enheder
man kan tage med sig bliver jo aldrig behandlet særligt skånsomt ...
Men ja, ligesom alt andet kan de sagtens gå i stykker på et
tidspunkt...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Leo

Dato : 10-03-05 11:06

Hejsa Mikael
Takker for dit svar, jeg har ingen erfaring med den slags ting, ud over
denne ene, og som du siger, så er den nok død. Jeg vil give svaret videre
til egeren af SanDisken