"SB Live! Wave Device" eller "Wave Mapper"
Fra : BorreBoy

Dato : 29-05-01 12:21

Hejsa.

Jeg har lige købt mig et headset, og roder lidt med lydinstillingerne.
Under "preferred device" kan man vælge disse muligheder:

"SB Live! Wave Device" eller "Wave Mapper"

Hvad er forskellen på disse 2? Lydmæssigt og teknisk?

Hilsen,
Thomas.

Fra : LarsS

Dato : 29-05-01 23:28

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> wrote in message
> [...]
>
> "SB Live! Wave Device" eller "Wave Mapper"
>
> Hvad er forskellen på disse 2? Lydmæssigt og teknisk?

Ja det ville jeg osse godt vide mere om... Men jeg mener du
skal vælge den direkte vej: SB Live! Wave Device.
WaveMapper er et windows-påhit til at dirigere lyd fra og til
forskellige enheder...

/LarsS

Fra : BorreBoy

Dato : 30-05-01 10:14

"LarsS" <sidenius@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal vælge den direkte vej: SB Live! Wave Device.
> WaveMapper er et windows-påhit til at dirigere lyd fra og til

Ok. Mange tak.