Pr@access uden router?
Fra : Kim Trolle Wadum

Dato : 29-05-01 07:17

Jeg læste lidt om dette i et tidligere indlæg, men er stadig noget i tvivl.

Er det muligt at komme udenom denne "Speedstream" router?
På selve modemet findes der en 10 baseT udgang.

Jeg vil lige fortælle at mit område IKKE er netværk, så det kan godt være
det er et dumt spørgsmål...

Kim T. Wadum.

Fra : Tim Christensen

Dato : 29-05-01 09:05

"Kim Trolle Wadum" <kim@auto-danmark.dk> wrote in message
> Jeg læste lidt om dette i et tidligere indlæg, men er stadig noget i
tvivl.

> Er det muligt at komme udenom denne "Speedstream" router?
> På selve modemet findes der en 10 baseT udgang.

Nej, det kan du ikke.

Mvh

Tim

Fra : Dxl

Dato : 01-06-01 21:35

Jeg bruger ikke router med mit NE II 2Mbit... bruger PPPoE software til at

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-06-01 15:30

"Dxl" <dxl@mail.dk> wrote in message news:9f8u9h$pn2$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg bruger ikke router med mit NE II 2Mbit... bruger PPPoE software til at
> "ringe" op med.. og så winroute til at dele mellem 3 andre computere...

Og? Hvad har det med pro@cces at gøre?

Mvh

Tim

Fra : Dxl

Dato : 09-06-01 09:01

og? tja.. det finder jeg ud af idag.. da jeg skal ned og installere PPoE på
en Pro@cces idag...

Fra : Christen Stephansen

Dato : 10-06-01 23:54

> og? tja.. det finder jeg ud af idag.. da jeg skal ned og installere
PPoE på
> en Pro@cces idag...

Hvad er PPoE?

/Christen Stephansen

Fra : Dxl

Dato : 11-06-01 13:12

sorry PPPoE.. men jeg fik det ikke, til at virke med Pro@cces :/

Fra : Christen Stephansen

Dato : 18-06-01 07:39

> sorry PPPoE.. men jeg fik det ikke, til at virke med Pro@cces :/

Nej, det gjorde du ikke.

/Christen Stephansen

Fra : Jens

Dato : 18-06-01 22:23

"Dxl" <dxl@mail.dk> skrev i en meddelelse
> sorry PPPoE.. men jeg fik det ikke, til at virke med Pro@cces :/

Det kan jeg godt forstå, PPPoE = PPP over EtherNet..... Pro@ccess kører ATM.
Om PPPoA = PPP over ATM virker istedet ved jeg dog ikke.....

Jens

Fra : Jesper Skriver

Dato : 18-06-01 22:54

On Mon, 18 Jun 2001 23:23:09 +0200, Jens wrote:
>"Dxl" <dxl@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det kan jeg godt forstå, PPPoE = PPP over EtherNet..... Pro@ccess kører ATM.
>Om PPPoA = PPP over ATM virker istedet ved jeg dog ikke.....

Det gør det ikke, iøvrigt er PPPoE faktisk PPPoEoA

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer