[FreeBSD] Mozilla M18, underlig ting sker
Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 04-12-00 17:00

M18 segfault'er førend den er startet op. Hver gang. Det "sjove" er at
den *har* virket fint. Men efter jeg recompilerede og reinstallerede
kan jeg bare ikke køre Mozilla (Galeon kører fint).

Nogen der sidder inde med et clue til hvad der kan være galt?

Bjarne

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-12-00 17:15

On Mon, 04 Dec 2000 17:00:24 +0100, Bjarne Wichmann Petersen wrote:

> M18 segfault'er førend den er startet op. Hver gang. Det "sjove" er
> at den *har* virket fint. Men efter jeg recompilerede og
> reinstallerede kan jeg bare ikke køre Mozilla (Galeon kører fint).

Kommer der nogen fejlmeddelelser når du starter den? (F.ex. Gdk der
brokker sig over locale?)

Mvh.

--
"2+2 - hvad bliver det?" Adam Sjøgren
"*gaaab* Det bliver til et dyr!" asjo@koldfront.dk

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 04-12-00 17:55

In article <87vgt0go44.fsf@virgil.koldfront.dk>, asjo@koldfront.dk
wrote:

> Kommer der nogen fejlmeddelelser når du starter den? (F.ex. Gdk der
> brokker sig over locale?)

Nope, starter som normalt:
mekanix:/usr/home/mekanix$ mozilla
../run-mozilla.sh ./mozilla-bin
MOZILLA_FIVE_HOME=.
LD_LIBRARY_PATH=.
LIBRARY_PATH=.:./components
SHLIB_PATH=.
LIBPATH=.
ADDON_PATH=.
MOZ_PROGRAM=./mozilla-bin
MOZ_TOOLKIT=
moz_debug=0
moz_debugger=
Segmentation fault

Bjarne

Fra : Ib Larsen

Dato : 05-12-00 22:48

Hej
du har så måske løsningen på mit problem, Jeg får den fejl du beskriver,
i Helix Gnome
Når jeg prøver at åbne GMC.
Endvidere er mine iconer på desktoppen forsvundet.
Det gælder både som bruger og som root.
Jeg kører rH 6.1

Mvh
Ib Larsen

Fra : Kent Friis

Dato : 04-12-00 19:27

Den Mon, 04 Dec 2000 17:00:24 +0100 skrev Bjarne Wichmann Petersen:
> [...]
>kan jeg bare ikke køre Mozilla (Galeon kører fint).
>
>Nogen der sidder inde med et clue til hvad der kan være galt?

Den har en eller anden lille dum fil eller dir, som den skal have
skriveret til første gang den bliver startet. Jeg kan desværre
ikke huske hvilken det er, men du kan prøve at lave en chmod -R til den
bruger du kører mozilla som, på hele mozilla kataloget. Bagefter kan
du sagtens ændre det tilbage igen.

Mvh
Kent
--
The frozen north will hatch a flightless bird,
who will spread his wings and dominate the earth

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 04-12-00 20:07

In article <ulRW5.16738$zs.439656@twister.sunsite.auc.dk>,
leeloo@mailandnews.com wrote:

> [...]
> huske hvilken det er, men du kan prøve at lave en chmod -R til den
> bruger du kører mozilla som, på hele mozilla kataloget. Bagefter kan

Det var ikke det... sker også når jeg prøver at køre som root. Anyway,
prøvede uden det ændrede noget...

Bjarne

Fra : Morten Jensen

Dato : 05-12-00 14:56

> [...]
> kan jeg bare ikke køre Mozilla (Galeon kører fint).
>
> Nogen der sidder inde med et clue til hvad der kan være galt?

Har du et .mozilla bibliotek liggende fra en tidligere installation?

--
CAPUT A/S Morten Jensen Phone +45 70 12 24 42
Nygade 6 Senior Developer Fax +45 70 11 24 42