Digital kamera til max. 3k
Fra : Mick Johansen

Dato : 28-05-01 23:10

Hejsa!

Jeg regner med at skifte mit HP200C digital kamera ud med en bedre model -
men hvilken? Er der nogen af jer der har gode forslag, helst nogenlunde
inden for prisrammen?

I disse dage har jeg et HP215C til låns, og det laver umiddelbart ret
'uldne' billeder ift. HP200C; til gengæld har den bedre styr over
lyssætningen.

Med venlig hilsen
Mick Johansen

Fra : alex

Dato : 28-05-01 23:15

"Mick Johansen" <mick-j@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I disse dage har jeg et HP215C til låns, og det laver umiddelbart ret
> 'uldne' billeder ift. HP200C; til gengæld har den bedre styr over

Køb Canon PowerShot G1 hos Kamerahuset 7.975 kr. den vil du blive glad
for

Fra : Mick Johansen

Dato : 28-05-01 23:50

Helt sikkert, men det er en seriøs forskel i prisen og de penge kunne jeg
bruge til meget andet ;)

-Mick

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-05-01 09:34

Hej

Du får ikke meget digital kamera for max 3000 kr
men prøv at kikke her http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera.asp
der er der et HP PhotoSmart C315 Max Resolution: 2.100.000pixels
1600x1200 med priser fra 2872 - 3233 kr
mvh
Kurt

Fra : Birger Stanford Mond~

Dato : 29-05-01 11:08

"Mick Johansen" <mick-j@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> I disse dage har jeg et HP215C til låns, og det laver umiddelbart ret
> 'uldne' billeder ift. HP200C; til gengæld har den bedre styr over

spørg i foto nyhedsgruppen. Jeg tror den hedder dk.fritid.foto

Fra : JSM

Dato : 29-05-01 22:20

> [...]
>
> I disse dage har jeg et HP215C til låns, og det laver umiddelbart ret
> 'uldne' billeder ift. HP200C; til gengæld har den bedre styr over

Prøv at checke www.dpreview.com . Her finder du oplysninger og anmeldelser
om en hulens stor bunke digitalkameraer.

mvh
JSM