MS Windows
briani 27239
xcopy ???
Fra : Göran Wennerström

Dato : 08-05-05 21:11

Hej, jeg har et problem med min bærbare pc.

Når jeg skal kopiere data fra en cd til den bærbare, så stopper den ofte med
read error, det er pga. rystelser på arbejdspladsen. Det vil så sige at jeg
skal bruge lang tid, og jeg må prøve flere gange, noget som i måske har en
løsning på? Kan en .bat fil med en xcopy komando klare det? Jeg kører xp pro
hjemme og xp home på den bærbare.

Venlig hilsen Göran.

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 08-05-05 21:23

"Göran Wennerström" skrev
> [...]
> skal bruge lang tid, og jeg må prøve flere gange, noget som i måske har en

ycopy standser ikke ved fejl, men noterer ned hvilke filer som ikke kunne
kopieres og fortsætter kopieringen.

http://www.ruahine.com/ycopy.html
Ycopy is now free so everyone can benefit from it! An updated version is
available (1.0b) for download.
What is Ycopy?
Ycopy is a data migration utility. In short it is a utility that helps you
copy data from one disk to another.

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Göran Wennerström

Dato : 09-05-05 12:15

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev

> http://www.ruahine.com/ycopy.html

> Ycopy is a data migration utility. In short it is a utility that
helps you
> copy data from one disk to another.

Hej, og tusind tak for linket, ycopy virker perfekt til mit behov, tak igen.

Venlig hilsen Göran.

Fra : zczc

Dato : 08-05-05 23:17

"Göran Wennerström" <g[fjern dette]w@post.olivant.fo> skrev i en meddelelse
> [...]
> løsning på? Kan en .bat fil med en xcopy komando klare det? Jeg kører xp

Prøv dog!

Fra : Göran Wennerström

Dato : 09-05-05 08:58

"zczc" <Hans@lgø.zc> skrev