MS Windows
briani 27239
softwareproblem med HP scanner efter opgra~
Fra : Henning Aagaard Niel~

Dato : 06-05-05 11:43

Hej gruppe
Har før fået hjælp, så nu prøver jeg igen.
Efter opgradering af Win98Se til XP Pro, kan jeg ikke komme i kontakt med
min Scanner: HP ScanJet 3400C.
Den er fra 2001, og på kassen står der ikke noget om, at den kan køre på XP.
Når XP Pro selv har fundet enheden, og skrevet, at enheden er installeret og
klar til brug, troede jeg det var OK.
Hvis jeg aktiverer Scanneren, dukker denne medd. op - (mit engelsk er ikke i
orden, så jeg gengiver lige her):
"Your Scanner is currently being accessed by another application. Please
wait for the other application to finish or close it to alow HP
PrecisionsScan LTX acces". Jeg ved ikke hvorfor den skriver LTX, kan det
være noget, der ikke virker rigtigt i XP, men som virkede i 98?
Håber gruppen kan hjælpe mig!!!
--
venlig hilsen
Henning Aagaard Nielsen

Fra : emj

Dato : 06-05-05 13:06

"Henning Aagaard Nielsen" <h.a.nielsen@mail.dk> skrev::

>HP ScanJet 3400C

Du skal installere en ny driver til din skanner, så den kan køre på
winxp
Driveren kan hentes her.
http://kortlink.dk/hp/sab

Hilsen emj