MS Windows
briani 27239
Microsoft Time Zone
Fra : simsalabim

Dato : 06-05-05 06:57

Jeg får denne besked. Er der en der kan hjælpe mig

"Microsoft Time Zone har fastslået, at pop-up-tip er deaktiveret på denne
computer. Hvis du vil se pop-up-tippet for mine tidszoner, skal du aktivere
denne indstilling igen i registreringsdatabasen."

/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 11:02

simsalabim wrote:
> [...]
> denne computer. Hvis du vil se pop-up-tippet for mine tidszoner, skal
> du aktivere denne indstilling igen i registreringsdatabasen."

Skynd dig at afinstallere "Microsoft Time Zone", så får du nok fred.

Jeg synes i øvrigt ikke at det ser SÅ imponerende ud når Microsoft
på deres web-site skriver:

> We've taken great care to ensure that Microsoft Time Zone operates
> correctly, but it is not part of Windows and is not supported by
> Microsoft. For this reason, Microsoft Technical Support is unable
> to answer questions about Microsoft Time Zone.

Oversat til Dansk betyder det:

"Vi ved godt, at Microsoft Time Zone er noget bras som ikke virker
og derfor gider vi altså ikke at høre noget brok!"

-E.G.