MS Windows
briani 27239
Boot stall
Fra : Hans-Peter Engelund ~

Dato : 05-05-05 17:13

Hej

Jeg kan pludseligt ikke boote i windows XP - i normal mode blive
skaermen bare sort, og saa sker der ikke mere - i safe mode kommer der
en masse linier tekst, alle startende med
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS\System32\Drivers\
og saa sidste linie, hvor den staller :
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS\System32\Drivers\Mup.sys

Hjaelp - hvad er der galt? hvad kan jeg proeve?

/Peter

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 05-05-05 17:29

Hans-Peter Engelund Kristiansen <hpek@daimi.au.dk> skrev:

> [...]
>multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS\System32\Drivers\Mup.sys
>
>Hjaelp - hvad er der galt? hvad kan jeg proeve?

Her er nogle sider hvor det er lykkedes at fikse problemet:
http://www.earthv.com/tips_detail.asp?TipID=63
http://www.mcpmag.com/columns/article.asp?EditorialsID=729
http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1047532372

Håber du kan læse engelsk.