MS Windows
briani 27239
XP opfører sig som om den lige er installe~
Fra : JMN

Dato : 04-05-05 20:27

Hej

Mine børn har deres egen maskine. Den har fungeret uden problemer gennem
flere år.

Lige pludselig er alt ændret som om XP lige er blevet installeret. Ingen
gendannelsesdatoer, kontrolpanel vises på XP's egen måde og mange andre
ting.

Hvad kan være galt ?

Der XP-home, alt er opdateret. Beskyttet med Kaspersky Antivirus og
antiblocker, alt er opdateret.
Desuden Lavasoft Adware professionel 1.05 + adwatch.

Nogen der kan hjælpe ?

vh.
JMN

Fra : David T. Metz

Dato : 04-05-05 22:48

JMN wrote:

> [...]
>
> Lige pludselig er alt ændret som om XP lige er blevet installeret. Ingen
> gendannelsesdatoer, kontrolpanel vises på XP's egen måde og mange andre

En af ungerne har ved en fejl gendannet til tidligste gendannelsespunkt?

David

Fra : Ricko.

Dato : 05-05-05 07:29

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> En af ungerne har ved en fejl gendannet til tidligste gendannelsespunkt?

Ja de bliver sku mere og mere snu de unger (haha)

Fra : Anders Hansen

Dato : 05-05-05 16:11

Ricko. wrote:
> [...]

Det er ikke fordi du har oprettet nye konti til dine børn. Når man
opretter en ny konto, mener jeg alt sættes til default...