MS Windows
briani 27239
Kan ikke nå at læse blå fejlskærm
Fra : Benny Andersen

Dato : 03-05-05 19:28

I forbindelse med dette problem: "Min XP er pludselig begyndt at starte op
af flere omgange. Efter tredie
opstart kan jeg vælge den sidst kendte konfiguration der virkede, og når
jeg
gør det virker windows også fint, men efter nedlukning eller genstart
opstår
det samme problem igen. Det er jo en lidt bøvlet måde at starte op på

Lige inden maskinen genstarter vises en blå skærm, men kun i 1/10del
sekund
(ca.),
derfor kan jeg ikke nå at læse hvad den skriver. Hva gør man for at få den
blå
skærm til blive - eller i det mindste vist i længere tid?

Mvh Benny Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 20:14

On Tue, 3 May 2005 20:27:34 +0200 skrev "Benny Andersen"
<benny.andersenfjern@post2.tele.dk> .

> [...]
>blå
>skærm til blive - eller i det mindste vist i længere tid?

Læse tilbage i gruppen...det har været vendt så mange gange. søg med teksten
'blå skærm' eller 'genstart' og jeg er sikker på du får et svar.

VH Martin