MS Windows
briani 27239
Min mus flytter sig selv!
Fra : Lars HT

Dato : 30-04-05 17:03

Min mus er begynt at flytte sig selv! Stille og roligt "siver" den opad
og/eller til venstre! Ikke hele tiden, men nu og da!

Jeg har købt en ny mus og opdateret driver - lige meget hjælper det! Begge
mus er med "hale" og kugle!

Hvad kan problemet være?

Lars

Fra : Repzak

Dato : 30-04-05 17:09

> Hvad kan problemet være?

bærbar eller stationær?

Kasper

Fra : Lars HT

Dato : 30-04-05 17:19

"Repzak" <repzakGED@hotmail.com> wrote in message

> bærbar eller stationær?

Stationær!

Glemte også at nævne, at det kan ske ligegyldig om jeg har hånden på musen
eller ej!

Lars

Fra : Repzak

Dato : 30-04-05 17:25

"Lars HT" <FJERNaslaktoke@yahoo.NREJFdk> wrote in message

> "Repzak" <repzakGED@hotmail.com> wrote in message

> Stationær!
>
> Glemte også at nævne, at det kan ske ligegyldig om jeg har hånden på musen
> eller ej!

Er dit bord skævt ? LOL... nej det er sku skummelt....

Kasper

Fra : Lars HT

Dato : 30-04-05 17:36

> Er dit bord skævt ?

Ja, det skråner ca. 45 grader væk fra mig - troede ikke det betød noget!

>LOL...

selv lol

>nej det er sku skummelt....

Aliens?

Tror jeg prøver med en mus af et andet mærke - de to mus er nemlig helt ens!
Det kunne jo være min PC har nøkker!
Vender tilbage!

Lars

Fra : Basil

Dato : 30-04-05 17:55

Repzak wrote:
> "Lars HT" <FJERNaslaktoke@yahoo.NREJFdk> wrote in message

> Er dit bord skævt ? LOL... nej det er sku skummelt....
>
> Kasper

Så bliver det sikkert Maghoni med tiden :lol:
Kai

Fra : G B

Dato : 01-05-05 19:58

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i meddelelsen news:PLOce.600
$Fe7.18619@news000.worldonline.dk:

> Så bliver det sikkert Maghoni med tiden :lol:

Med al respekt for Lars's problem i øvrigt: ROTFL!

GB