MS Windows
briani 27239
Fejl ved opstart af XP [.shellClassinfo]
Fra : Erling Simonsen

Dato : 29-04-05 00:14

Hej gruppe.
Hver gang min win xp starter op, kommer den med følgende meddelse
i min notesblok:
---
desktop - Notesblok
[.shellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21787
----
Hvordan får jeg fjernet denne meddelelse?

Jeg tror at årsagen til at meddelelsen kommer, er, at jeg for at samle
partitionerne på mit andet diskdrev, som jeg bruger til data, satte
winxp til at starte fra cd-rommen.
På den måde slettede jeg begge partitioner på disken og oprettede en
ny partition.
Da jeg havde oprettet partitionen, afbrød jeg den videre installation,
og det er her, det er gået galt.
Ellers fungerer alt normalt og xp'en starter også op som den skal.

Håber på hjælp.

mvh.
Erling Simonsen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 30-04-05 07:22

Erling Simonsen skrev:
> [...]
> og det er her, det er gået galt.
> Ellers fungerer alt normalt og xp'en starter også op som den skal.

Har selv fundet fejlen.
Det var en meddelelse som win xp havde generet i start-menuen.
Da jeg fjernede meddelelsen derfra, kom den ikke igen.

/Erling