MS Windows
briani 27239
Offline install af SP2?
Fra : pp

Dato : 25-04-05 11:14

Er det ikke muligt at hente en fuld version af SP2 DK som man manuelt kan
installere uden at være på nettet?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-04-05 11:20

pp skrev:

> Er det ikke muligt at hente en fuld version af SP2 DK som man manuelt
> kan installere uden at være på nettet?

Jo, kan bl.a. hentes fra
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : pp

Dato : 25-04-05 11:28

> Jo, kan bl.a. hentes fra
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Ok men er det ikke den som primært er til netværksadminstratorere og
udviklere? Jeg skal bare bruge en "normal" til en enkelt PC. Men den
udvidede indeholder måske også alt det som standard versionen gør?

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 25-04-05 11:53

pp wrote:

> Er det ikke muligt at hente en fuld version af SP2 DK som man manuelt
> kan installere uden at være på nettet?

Bestil en gratis cd ved Microsoft.

mvh
Henning

Fra : Mathias

Dato : 25-04-05 12:11

"pp" <sdf@asd.com> skrev i en meddelelse
> Er det ikke muligt at hente en fuld version af SP2 DK som man manuelt kan
> installere uden at være på nettet?
Jo, den kan hentes her:
http://download.microsoft.com/download/5/b/e/5be85df7-16e9-46e2-ad42-daefeccd3f56/WindowsXP-KB835935-SP2-DAN.exe

Men endnu bedre, du kan lave en ny installations CD hvor SP2 er integreret,
såkaldt "slipstream":
http://www.neowin.net/articles.php?action=more&id=94
Således er alle nye installationer du laver up-to-date med SP2.
Og ja, det er fuldt lovligt!

Venligst,

-Mathias

Fra : Hansen