MS Windows
briani 27239
Kort program til windows?
Fra : Klaus Petersen

Dato : 22-04-05 17:08

Hej.

Hvad findes der er landkort-programmer til windows?

Det skal bare dække danmark, men med en ret god detalje grad og man skulle
kunne måle afstande.

Mvh.
Klaus

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 22-04-05 19:08

Autoroute fra MS er ret god

Fra : kk

Dato : 23-04-05 08:55

> [...]
>
> Hvad findes der er landkort-programmer til windows?
>
> Det skal bare dække danmark, men med en ret god detalje grad og man skulle

Hej,
Måske er dette for meget af det gode, men det er ihvertfald spændende. Og
jeg ved ikke om du kan måle afstand:

http://worldwind.arc.nasa.gov/

mvh.
kk

Fra : L.E.P.

Dato : 23-04-05 13:40

Fri, 22 Apr 2005 18:08:19 +0200, skrev "Klaus Petersen"
<ng@spectual.ra.bnaa.dk> :

> [...]
>
>Hvad findes der er landkort-programmer til windows?
>
>Det skal bare dække danmark, men med en ret god detalje grad og man skulle

Det Levende Danmarkskort fra Kort & Matrikelstyrelsen kan det du
søger.

Hvis det er en ruteplanlægger du søger, har den også en primitiv
version af en sådan, men i det tilfælde vil jeg anbefale Route 66 der
findes i en version der dækker Danmark og Sverige. Jeg har dog
problemer med at udskrive under Win XP sp2, hvilket jeg nok vil komme
ind på i et senere indlæg - når jeg får taget min sammen til at få
gjort noget ved det

Hilsen Lars

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-04-05 21:27

Klaus Petersen wrote:

> Hvad findes der er landkort-programmer til windows?
>
> Det skal bare dække danmark, men med en ret god detalje grad og man
> skulle kunne måle afstande.

Sikkert næsten alle GPSprogrammer, men det er vel at skyde over målet.
Kan en wep-løsning bruges er www.map24.com brugbar.

mvh
Henning