MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvorfor kan jeg ikke update win XPpro på n~
Fra : mvama@hotmail.com

Dato : 22-04-05 14:25

Hej jeg har et problem.

Jeg får denne meddellelse når jeg prøver" at updatere knægtens pc på
Windows update.

[Fejlnummer: 0x8DDD0004]
Windows Update har opdaget en fejl og kan ikke vise siden, der blev
anmodet om. Forsøg at opdatere siden, slette de midlertidige internetfiler
til Internet Explorer, lukke og genstarte Internet Explorer, eller forsøg at
køre Windows Update igen senere.
Muligheder for selvhjælp:
Windows Update-svarcenter
Windows Update-fejlfinding
Windows Update-nyhedsgrupper

Muligheder for assisteret support:
Microsoft online-assisteret support (gratis ved Windows Update-problemer) "

Og som sagt mit OS er XPpro,jeg mener selv det startede efter spyware på
(min?) pc.Det tog mig demgang flere timer,at genoprette den nogenlunde,men
den er ikke som før.Jeg har geninstall.den oven på igen,men det hjalp
ikke,jeg har nu sat autoupdate på, for at få opdateringerne,Jeg orker
ikke,at lave en ren install.igen,da det er knægtens pc,og når kammeraterne
også spiller på den,så kan I tænke resten.De er ikke så opmærksomme på spy
og andet snavs,selvom jeg konstant advare dem om det.Derfor hentes jeg når
der er gået kage i den,men dette har jeg ikke kunne klare!
Mvh,Jama

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-04-05 14:37

<mvama@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Windows update.

>[Fejlnummer: 0x8DDD0004]
> Windows Update har opdaget en fejl og kan ikke vise siden, der blev

...cut

> [...]
>og andet snavs,selvom jeg konstant advare dem om det.Derfor hentes jeg når
>der er gået kage i den,men dette har jeg ikke kunne klare!

Der er åbenbart noget der blokerer for windows update - Der er mange
muligheder, men med den beskrivelse er virus/trojan/adware/malware en
oplagt mulighed...

Kør en virus / adware scan, og meget gerne flere, med forskellige
programmer.

Hvis ikke det hjælper, vil jeg anbefale sletning af HD og ny windows
installation - Ellers kommer du hurtigt til at bruge al for lang tid på
det problem....
<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall

Fra : John

Dato : 22-04-05 14:52

<mvama@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg får denne meddellelse når jeg prøver" at updatere knægtens pc på
> Windows update.

Noget du evt kan prøve:

Kør en system gendannelse til en dato, hvor maskinen var ok.

Tømme midlertidige internet-filer.

Checke sikkerheds-indstillinger i Internet Explorer og evt firewall, sæt det
hele til 'standard'.

Checke java og javascript. Fejl her kan give problemer med windowsupdate.
Test: http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html hvor du skal kunne
se 2 ure, ellers følg siden hjælpe-links.

Nogle 'besøgende fra nettet' blokerer for bl a windowsupdate og antivirus
firmaer:
Test: kan du se denne side?:
http://www.symantec.com/avcenter/vinfodb.html

Scanne for virus og spy, evt i 'fejlsikker tilstand' (tryk F8 under start).

God jagt! mvh John

Fra : mvama@hotmail.com

Dato : 22-04-05 15:53

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.symantec.com/avcenter/vinfodb.html
>
> Scanne for virus og spy, evt i 'fejlsikker tilstand' (tryk F8 under

Jeg siger mange tak for Jeres svar.Nu vil jeg prøve de forskellege spy
værktøjer,men det er ikke java jeg kan se de to ure,men jeg vil følge
anvisningerne fra jer begge to. Jeg kan desværre ikke køre en gendannelse,da
jeg ikke har lavet en.
Mvh.Jama

Fra : Calle.

Dato : 23-04-05 09:06

mvama@hotmail.com wrote:
> [...]
> spy værktøjer,men det er ikke java jeg kan se de to ure,men jeg vil
> følge anvisningerne fra jer begge to. Jeg kan desværre ikke køre en

Det gør XP selv som standard, medmindre du bevidst har slået det fra.
--
Calle.