Afstand til central i praksis.
Fra : TH

Dato : 28-05-01 20:56

Er der nogle af jer derude med xdsl forbindelser,
som har fået installeret mere end 5 Km fra centralen?
Hvorlangt og med hvilken hastighed?

TH

Fra : Hanzen

Dato : 28-05-01 21:04

"TH" <fast@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle af jer derude med xdsl forbindelser,
> som har fået installeret mere end 5 Km fra centralen?
> Hvorlangt og med hvilken hastighed?
>
> TH

Jeg har 960/128 fra CC. Det kører godt. Downloader med over 100 kbs
Jeg har fået oplyst 2 forskellige afstande til centralen: 5,3 og 5,7 km.

hilzen
Hanzen

Fra : Christian Erritsø

Dato : 29-05-01 23:14

"Hanzen" <hanzen@mychatmail.com> wrote in message

> Jeg har 960/128 fra CC. Det kører godt. Downloader med over 100 kbs
> Jeg har fået oplyst 2 forskellige afstande til centralen: 5,3 og 5,7 km.

Det er normalt uploadhastigheden der giver problemer på længere afstande.
Med de afstande du nævner der, så er du heldig at få ADSL, og jeg vil næsten
garantere at det ikke er muligt at komme fra 128 til 256 i upload.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Hanzen

Dato : 01-06-01 08:02

"Christian Erritsø" <christiane@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> Christian Erritsø
> "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Da jeg har 1Meg er der slet ikke mulighed for at komme over 128 i upload.
uanset afstanden.
Jeg uploader med 12-15, så det er vel meget godt. Det er ihvert fald nok til
mit brug.

hilzen
Hanzen