MS Windows
briani 27239
XP logger selv af, straks efter logon !
Fra : Steffen Bechmann Ole~

Dato : 15-04-05 18:37

Når jeg logger på XP, som administrator eller bruger, skriver den "indlæser
indstillinger" og i en brøkdel af et sekundt vises brugerens
baggrundsbillede, hvorefter den begynder at logge af; "Indstillinger gemmes"
og man ryger direkte tilbage til logon skærmen med valg af bruger.
Jeg har prøve fejlsikret tilstand, last good known, og fejlfindings
tilstand, men uanset hvad, gør den på nøjagtigt samme måde..
Jeg HAR søgt på nettet og her, men kan kun finde noget om MSblaster, og den
mener jeg ikke opfører sig på den måde.

Hvad hulen er galt og hvad gør jeg ved det...

Mvh/
Steffen Olesen

Fra : jamen

Dato : 15-04-05 19:21

http://www.eksperten.dk/artikler/651

Fra : Steffen Bechmann Ole~

Dato : 15-04-05 19:38

http://www.eksperten.dk/artikler/651 var løsningen.. tak for hjælpen

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 15-04-05 19:25

Prøv at skrive lidt om dit miljø

er det en dansk winxp sp2 på et domæne eller står den i en workgroup osv.

Fra : Calle.

Dato : 16-04-05 10:06

> [...]
> og den mener jeg ikke opfører sig på den måde.
>
> Hvad hulen er galt og hvad gør jeg ved det...

sæt xp skiven i og vælg installer og anden gang reparer. Har lige haft samme
problem hos en bekendt
--
Calle.