MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP Media Center Edition 2005?
Fra : Kaasing

Dato : 14-04-05 10:09

Hej

Jeg er lidt træt af at hver gang jeg skal ominstallere, skal jeg proppe 2
disk i, og til at lave alt muligt om i mine indstillinger.
Er det ikke muligt at lave en unattended DVD ud af de to cd'er der ellers
hører til?

Er der nogen der har prøvet, og evt kan smide et link til en guide, eller
fortælle hvordan jeg skal bære mig ad?

Jeg er ikke helt grøn ud i unattended cd'er, men skal ha lidt hjælp

/Poul

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 14-04-05 16:02

Prøv denne
http://unattended.msfn.org/

Fra : Kaasing

Dato : 15-04-05 18:20

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv denne
> http://unattended.msfn.org/

Tak, det var noget i den stil jeg søgte. Der står dog ikke hvordan jeg får
de to cd mixet sammen til én DVD.

/Poul