MS Windows
briani 27239
SR 2
Fra : Bananen

Dato : 12-04-05 14:51

Jeg har en bærbar computer, af nyere dato (Nov 04), jeg har her efter to
gange at have slettet den prøvet at instalere SR 2 men begge gange så virker
mit netværk/internet ikke, jeg har prøvet at opdatere mine drivere til
netkortet men uden at det virker.
Hvad dælen kan der være galt, jeg har nu for tredie gang reinstaleret min
bærbare med XP Home som fulgte med.

/Bananen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-04-05 18:59

"Bananen" <skypost@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til netkortet men uden at det virker.
> Hvad dælen kan der være galt, jeg har nu for tredie gang reinstaleret min

Øhe hvad er SR2 for en ?

Kurt

Fra : Bananen

Dato : 13-04-05 08:07

Øhhh, service release 2 eller service pack 2, der burde vel ikke være tvivl
?

/Bananen

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-04-05 09:57

> Øhhh, service release 2 eller service pack 2, der burde vel ikke være
> tvivl ?
Hej
Øhe jow, for den hedder SP2 !.

Men har du bare opdateret fra Windows opdate eller har du hentet den den
ned,
altså den fulde pskke.
den ligger her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&displaylang=da