MS Windows
briani 27239
Nyhedsgrupper
Fra : Filip

Dato : 07-04-05 22:00

Hej NG

Jeg skal lige høre om I andre har samme problem som mig. Når jeg læser
nyhedsgrupper får jeg ofte andre emner end dem der er under spørsmålet. Et
det en fejl i Outlook ekspress 6, eller skal det bare være sådan.

Her følger et eksempel:

A spørger om noget 1 og B svarer på 1, men efterfølgende kommer der et
indlæg om et andet emne 2 fra B under A´s spørgsmål 1. Jeg har nu set det
flere gange med forskellige indlæg i det samme indlæg. Dette kan være lidt
forvirrende, især fordi overskriften i "mappe ordnen" heder det samme, men
hvis man ser for det enkelte indlæg i debatten kan man se at overskriften er
til et helt tredie indlæg.

Er det bare på tide at formatere lortet, eller hva.

Filip

Fra : Filip

Dato : 07-04-05 22:03

> Her følger et eksempel:

Dårligt link, undskyld, men det ligger under dk.videnskab 05/04-2005 under
indlæget "opdrift"

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-04-05 22:44

Den 07-04-05 22.59 skrev Filip følgende:

> Jeg skal lige høre om I andre har samme problem som mig. Når jeg læser
> nyhedsgrupper får jeg ofte andre emner end dem der er under spørsmålet. Et
> det en fejl i Outlook ekspress 6, eller skal det bare være sådan.

Jeg ser fire indlæg i tråden Opdrift i videnskabsgruppen. Torben
spørger, Thor og Preben svarer, og Torben svarer så på Thor indlæg. Alle
handler om det samme, nemlig opdrift af en bold, der slippes under vandet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Filip

Dato : 08-04-05 06:50

> Jeg ser fire indlæg i tråden Opdrift i videnskabsgruppen. Torben
> spørger, Thor og Preben svarer, og Torben svarer så på Thor indlæg. Alle
> handler om det samme, nemlig opdrift af en bold, der slippes under vandet.

Hmm. Jeg ser så 7 svar i det indlæg. De tre som er i overskud handler noget
excel koordinater af Torben, og det andet om unuversets udvidelse af både
Preben og Thor. Jeg må derfor konkludere at det er på tide at jeg skal
formatere maskinen.

Filip

Fra : Lars HT

Dato : 08-04-05 06:59

"Filip" <filipravn@hotmail.com> wrote in message

Jeg må derfor konkludere at det er på tide at jeg skal
> formatere maskinen.

Det hjælper ikke at un-subscribe gruppen og så subscribe igen? Og hvad med
at prøve at komprimere dbx-folderne - de er nogle gange det løser mærkelige
problemer!

Lars

Fra : Filip

Dato : 08-04-05 07:38

> Det hjælper ikke at un-subscribe gruppen og så subscribe igen? Og hvad med
> at prøve at komprimere dbx-folderne - de er nogle gange det løser
> mærkelige problemer!
>
> Lars

Lækkert. Det hjalp. Tak for det.

Filip

Fra : Lars HT

Dato : 08-04-05 07:52

> Lækkert. Det hjalp. Tak for det.

Velbekomme, men hvilket hjalp?

Lars

Fra : Filip

Dato : 08-04-05 14:31

> Velbekomme, men hvilket hjalp?
>
> Lars

Jeg komprimerede og nulstillede alle meddelelerne i nyhedsgrupperne i samme
ombæring, så jeg ved ikke lige hvilken af funktionerne der hjalp.

Filip

Fra : Lars HT

Dato : 08-04-05 15:01

Okay, men det var godt, at det hjalp!