MS Windows
briani 27239
Stort hul/mellemrum i "Tilføj eller fjern ~
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-04-05 01:37

Så skete det igen!

Jeg har fået et stort hul/mellemrum i "Tilføj eller fjern programmer",
altså i listen over installerede programmer. Hullet er imellem "Goggle
Toolbar for Internet Explorer" og "HighMAT-udvidelse til Guiden
Cd-skrivning til Microsoft Windows XP". Hullet/mellemrummet er på
flere sider, det er sådan set dette hul der fylder allermest i listen.

Jeg er stødt på problemet flere gange, og sidste gang ville jeg skrive
her i gruppen - så var problemet væk.

Nu er det dukket op igen, og nu vil jeg gerne have slået det helt
ihjel - er der nogen der har nogen ide om hvad det skyldes, og hvordan
jeg kommer af med det?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : .Kody

Dato : 07-04-05 09:08

> [...]
>
> Nu er det dukket op igen, og nu vil jeg gerne have slået det helt
> ihjel - er der nogen der har nogen ide om hvad det skyldes, og hvordan

Ja det har været det i alle de windows XP installationer jeg har set.
Men så stort et problem er det vel heller ikke... eller hvad?

men jeg læser da nysgerrig med om nogen har en løsning.

..Kody

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-04-05 23:28

On Thu, 7 Apr 2005 10:08:01 +0200, ".Kody" <mgs_fjern_@email.dk>
wrote:

>Ja det har været det i alle de windows XP installationer jeg har set.
>Men så stort et problem er det vel heller ikke... eller hvad?

Det er irriterende, jo - der skal scrolles utroligt meget, for at
komme ned til dem der står under hullet/mellemrummet.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 07-04-05 15:25

> [...]
>
> Nu er det dukket op igen, og nu vil jeg gerne have slået det helt
> ihjel - er der nogen der har nogen ide om hvad det skyldes, og hvordan

Jeg ved ikke om det virker men, jeg havde samme problem og der var hullet
efter AutoCAD alså det va en del af AutoCAD installationen. Problemet blev
løst vad en afinstallation og geninstallation af AutoCAD.

--
Torben