MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows xp taber pusten i Stifinder
Fra : Lars Christensen

Dato : 07-04-05 00:07

Hej.

Jeg er løbet på et mærkeligt problem, som har irriteret mig i snart en
måned nu.

Når jeg forsøger at vise en mappe med mange filer i stifinder (Mange er
over 50) taber windows pusten. Den låser et øjeblik. Derefter bliver
skærmen sort et øjeblik, så kommer der et rodet billede med mange
farver, førend jeg igen får mit normale skærmbillede frem igen. Men nu
er hele systemet blevet ekstremt langsomt. Menuer mm. hænger osv.
Det er kun i denne situation at systemet virker til at have et problem.

Mit system er:
Win XP pro
AMD Athon 64 3000+
1 GB DDR 400
Radeon 9600XT 128 MB
2 stk dvd brændere
en sata HD 200 GB
2 Ide på hhv. 60 & 40 GB

Håber nogen her har en Idé om hvad der kan være galt?

Venligst
Lars