MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
STOP FEJL coooo21a
Fra : havelåge

Dato : 01-04-05 07:24

hej

Jeg har et problem med en computer...Den lukkede lige pludselig ned og frem
kom den blå skærm med stopfejl hvor der stod :stop c000021a også noget med
system process terminated.
Det sker nu hele tiden når man starter maskinen op lige inden hvor den
egentligt skulle gå ind i windows.Den skriver så at man kan prøve at starte
den i fejlsikret tilstand,men det hjælper heller ikke.
Der er ikke installeret nyt Hardware i maskinen,software ved jeg ikke om der
er installeret noget nyt af.
Nogen der har en idé til hvad det kan være eller hvor på nettet man kan læse
sig frem til det.
På forhånd tak

Fra : Ole C

Dato : 01-04-05 08:17

havelåge skrev blandt andet:

> [...]
> om der er installeret noget nyt af.
> Nogen der har en idé til hvad det kan være eller hvor på nettet man

Google giver 524 resultater ved at søge på ":stop c000021a" - heraf 19 på
dansk.

--
vh
Ole C

Fra : havelåge

Dato : 01-04-05 16:08

Jamen der kan man jo bare se hvor dygtig du er ,for jeg kan ikke finde noget
på google ...

Denis

Fra : Hans

Dato : 01-04-05 16:24

havelåge wrote:
> Jamen der kan man jo bare se hvor dygtig du er ,for jeg kan ikke
> finde noget på google ...

Her er lidt at gumle på, og en godt link til at gemme i foretrukne:

http://aumha.org/win5/kbestop.htm

Hans

Fra : havelåge

Dato : 01-04-05 17:30

Tusind tak Hans,det kan man da bruge til noget..
Jeg bukker og nejer..

Denis

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 18:31

On Fri, 1 Apr 2005 18:30:29 +0200 skrev "havelåge" <riis@esenet.dk> .

>Tusind tak Hans,det kan man da bruge til noget..
>Jeg bukker og nejer..

Hvorfor har du ikke prøvet at finde en løsning på www.spywarefri.dk jeg kunne
meget vel forestille mig det var noget snavs du havde på maskinen ???

SH Martin (SH = Sarkastisk Hilsen)