MS Windows
briani 27239
SP2 problem
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 31-03-05 21:57

Hejsa
Jeg har store problemer med IE og SP2
Jeg kan nogle gange ikke se billeder på hjemmesider og kan f.eks heller ikke
logge ind på div. sider?!?

Hvad gør man lige ved det?

Det hjælper heller ikke at deaktivere FW

siden det drejer sig om er www.b-o-b.dk
pft
/lasse

Fra : jda^fx

Dato : 31-03-05 22:26

On Thu, 31 Mar 2005 22:57:25 +0200, Lasse Skovsager wrote:

> [...]
> logge ind på div. sider?!?
>
> Hvad gør man lige ved det?
>
> Det hjælper heller ikke at deaktivere FW

Når man lige kigger på www.b-o-b.dk så er det vist ikke Microsofts skyld at
den ikke vises. Firefox kan heller ikke klare den, der er en del rod i
deres kode. Forsiden alene 68 fejl på w3c HTML validator. Det kan så være
mere eller mindre alvorligt, men det ser ud som om de har fjernet de små
fejl, så nu er der kun de store tilbage. Når det har gået før SP2 er det
sikkert fordi IE var væsentligt mere fejltolerant end den er nu. Så der
skal kigges på koden .
--
jda^fx

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 03:24

"jda^fx" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> fejl, så nu er der kun de store tilbage. Når det har gået før SP2 er det
> sikkert fordi IE var væsentligt mere fejltolerant end den er nu. Så der

Ja sikke et lorte-site. Duer heller ikke her.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 01-04-05 12:48

> [...]
> fejl, så nu er der kun de store tilbage. Når det har gået før SP2 er det
> sikkert fordi IE var væsentligt mere fejltolerant end den er nu. Så der

Mærkeligt - i min FF er der ingen problemer det er kun IE der er åndsvag
screenshot her:
med FF 1024x768
www.skovsager.dk/test/screen_bob_ff.jpg
med IE 1024x768
www.skovsager.dk/test/screen_bob_ie.jpg

/lasse

Fra : jda^fx

Dato : 01-04-05 20:33

On Fri, 1 Apr 2005 13:47:40 +0200, Lasse Skovsager wrote:

> [...]
> ikke

> at
>
> Mærkeligt - i min FF er der ingen problemer det er kun IE der er åndsvag

Tjahh ved ik. men jeg ved i vert fald at valign="center" ikke holder :)
--
jda^fx