MS Windows
briani 27239
Problem win me
Fra : Kim Hansen

Dato : 30-03-05 19:56

Hej
Jeg har en kollega der har en comp med win me. Han har installeret et
program til hans jvc digitalcamera ( ved ikke hvad det hedder ). Da
han skulle genstarte maskinen ville den ikke, den begynder at indlæse
windows, men når den skal opdatere filerne skriver den flg :
"Windows kunne ikke opgradere filen %1 fra %2 %1:%2"
Den vil heller ikke starte op i fejlsikret, samme besked.
Hvad betyder det?
Kan jeg evt fjerne det prog. han installerede fra dos?
hvis hvordan?
Jeg har prøvet at reparere/geninstallere, det hjalp ikke.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-03-05 20:58

Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk> wrote:

> [...]
> hvis hvordan?
> Jeg har prøvet at reparere/geninstallere, det hjalp ikke.

Se om du ikke kan boote fra CD'en for at få liv i skidtet, og så lave en
gendan derfra.

--
To me, a personal computer should be small, reliable, convenient to use
and inexpensive.

Steve Wozniak, creator of the Apple II, in BYTE Magazine, May 1977.

Fra : Kim Hansen

Dato : 30-03-05 21:21

On Wed, 30 Mar 2005 21:58:24 +0200, hlexa@hotmail.com (Axel
Hammerschmidt) wrote:

>Se om du ikke kan boote fra CD'en for at få liv i skidtet, og så lave en
>gendan derfra.

Det har jeg prøvet, den installerede, og alt gik fint indtil den
skulle genstarte, så var det det samme igen.

Er der evt en anden måde at gendanne på?

Fra : Gunnar

Dato : 31-03-05 08:02

> Det har jeg prøvet, den installerede, og alt gik fint indtil den
> skulle genstarte, så var det det samme igen.
>
> Er der evt en anden måde at gendanne på?

Hej
Kan du ikke i Tilføj / Fjern afinstalere det omtalte program.
Gunnar