MS Windows
briani 27239
Macromedia Flash Player i Tilføj / Fjern
Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-03-05 16:33

Når jeg afinstallerer dette program fjerner det sig ikke fra Tilføj / Fjern
listen uanset hvad jeg gør - jeg har endda downloadet et særsklit program
fra Macromedia til at fjerne det med, men det bliver i listen.

Shockwave kan jeg sagtens fjerne - jeg troede egentlig et af dem var nok,
men de er begge i listen.

Uanset om jeg fjerner Shockwave eller ej forbliver Flash i listen.

Jeg har downloadet Flash separat, men klikker jeg på repair søger det efter
flash i en msi fil - som om det skulle være i windows eller noget, men jeg
har ingen msi filer hvori flash er...

Lidt irriterende at det ikke kan fjernes - jeg ved det er ligegyldigt og at
man bruger det, men det er rart at have styr på sine ting - dermed mener jeg
at være i stand til at fjerne og installere som jeg vil og ikke bare slå mig
til tåls med at der er en fejl et sted

Nogen der har oplevet det samme?

Skal lige siges jeg bruger Firefox, men Explorer er stadig på pc'en.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : nonspam@mail.com

Dato : 26-03-05 13:47

------

som de kommer,men pas på de er de rigtige der ryger ud.
mvh.jama

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-03-05 15:09

> som de kommer,men pas på de er de rigtige der ryger ud.

tja det er nok eneste udvej - tak for hjælpen - jeg prøver