MS Windows
briani 27239
Fjerstyring
Fra : KS

Dato : 21-03-05 21:36

Hvordan fjernstyrer jeg en W2K maskine fra en XP ?

Mvh KS

Fra : Ivan [7100]

Dato : 21-03-05 21:39

> Hvordan fjernstyrer jeg en W2K maskine fra en XP ?

Kan gøres med et program beregnet til det. Kunne evt. være Radmin

kan findes på www.download.com

Fra : KS

Dato : 21-03-05 21:54

"Ivan [7100]" <spørg@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Kan gøres med et program beregnet til det. Kunne evt. være Radmin
>
> kan findes på www.download.com

Ja, men kan det ikke gøres med faciliteter fra Windows alene ?

Mvh KS

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 21-03-05 22:37

KS wrote:
> Ja, men kan det ikke gøres med faciliteter fra Windows alene ?

Jeg mener at det kun er hvis det er en w2k server. Så kan du benytte RDP
(fjernskrivebord). Jeg mener ikke denne facilitet er med i andre udgaver af
w2k.

Men jeg kan anbefale vnc - feks. http://www.tightvnc.com/

/A

Fra : KS