MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP - Frigives ikke fri plads svarende ~
Fra : Morten

Dato : 20-03-05 11:40

Hej NG.

Jeg har siddet og arbejdet lidt med CloneDVD og efter en brænding med det
samme slettet det bibliotek hvor filerne befandt sig.
Det underlige er at der ikke frigives meget mere end det halve af hvad der
slettes: Før arbejdet påbegyndes er der ex. 7Gb fri, når arbejdet er i gang
er der 3Gb, og når jeg er færdig og har slettet filerne er der ikke frigivet
meget mere end 1,5Gb.

Hvorfor nu det?

En rigtig gid forklaring modtages med kyshånd

Mvh Morten

Fra : Aksel

Dato : 20-03-05 12:00

"Morten" <none@puff.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget mere end 1,5Gb.
>
> Hvorfor nu det?
>
> En rigtig gid forklaring modtages med kyshånd

Tøm papirkurven.

Hilsen Aksel

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 20-03-05 12:24

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> "Morten" <none@puff.nu> skrev i en meddelelse

> Tøm papirkurven.
>
> Hilsen Aksel

Og hvis du har Norton tøm også dens papirkurv
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Morten

Dato : 20-03-05 15:01

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse

> Og hvis du har Norton tøm også dens papirkurv
> --
> Med Venlig Hilsen
> Paul Østerby Sørensen
> paul(at)sorensen.as

Damn! Den var jeg godt nok ikke særlig opmærksom på da Norton lå og "gemte"
sig - Mange tak for svaret.

Mvh Morten

Fra : Morten

Dato : 20-03-05 14:58

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> "Morten" <none@puff.nu> skrev i en meddelelse

> Tøm papirkurven.
>
> Hilsen Aksel

Bruger aldrig papirkurven - det er Shift+Del med det samme.

mvh Morten