MS Windows
briani 27239
Bliver logget af med det samme igen.. (Vir~
Fra : Morten Christensen

Dato : 16-03-05 19:36

Hej med jer!

Undskyld, at jeg har posted både her og i virus-gruppen, men jeg er ikke
lige sikker på hvor det hører til... Men here goes:

Jeg sidder med et problem her: Jeg har været væk i tre måneder, og min
lillebror har i mellemtiden benyttet PC'en, som er WinXP Pro med SP2 og
Norton Internet Security 2005.

Nu er jeg så kommet tilbage til en PC, som starter fint op til
velkomstskærmen, men når så man taster sin kode og logger på, så viser den
lige hurtigt ens baggrund, og så logger den af igen med det samme...

Han siger, at det som er sket er, at Norton sagde, at abbonementet var
udløbet, og at han derfor afinstallerede og installerede det igen, hvorefter
han satte en full system scan igang og gik i seng. Næste morgen var systemet
så gået koldt, og han resettede maskinen. Dererfter har det været umuligt at
logge på, også i fejlsikret tilstand...

Har søgt lidt på google, og fandt noget som mindede om, nemlig denne side:
http://www.winxptutor.com/wsaremove.htm

Men når jeg har været i recovery console og erstattet filen, så er problemet
der stadig...

Nogen som har et løsningsforslag?

På forhånd tak!

/morten

--
Hvis du vil maile mig direkte, så husk at fjerne noget i mail-adressen...

Fra : Lyrik

Dato : 17-03-05 00:15

"Morten Christensen" <morten(Fjerndette)@mopedgallery.dk> skrev i en
meddelelse news:42387c95$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej med jer!
> Nogen som har et løsningsforslag?
>
> På forhånd tak!
>
> /morten
++++++++++++++++++++++++++++++++
Sæt din xp-plade i som er slipstreamet med servicepack 2,- således at du får
alle opdateringer med fra starten.
Start fra pladen og vælg installer Windows.
Den finder din C:\Windows installation og du kan trykke en tast for at
reparere denne installation.

Når systemet er fucket sådan op er det efter min mening den bedste løsning.

Derefter laver du en logonkode til dig selv som administrator og en til din
lillebror som ikke tillader ham at ændre dit system!))

Hilsen
Jens