MS Windows
briani 27239
microsoft schedule + ?
Fra : Michael

Dato : 15-03-05 21:57

Hejsa

Er der nogle der ved om det er muligt at jeg kan synkronisere mit microsoft
schedule+ (aftaler og kontakter ) med min kommende pda hp3715
og evt. hvordan ?

mvh
michael

Fra : jda^fx

Dato : 15-03-05 22:29

On Tue, 15 Mar 2005 21:57:23 +0100, Michael wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> Er der nogle der ved om det er muligt at jeg kan synkronisere mit microsoft
> schedule+ (aftaler og kontakter ) med min kommende pda hp3715

Det kører via MS Active Sync. Man sætter et partnerskab (det hedder
det altså) op mellem PDAen og den PC man har sin Outlook på. Når man
så sætter PDAen til via USB eller seriel åbner activesync og opdaterer
de aftaler man har lavet på PDA over til Outlook og vice versa. Hvis
du ikke synkroniserer mail over på den, kan du have partnerskab med to
PC'ere, så du kan bruge den til at opdatere privat og arbejdskalender
f.eks.
--
jda^fx